reklama

Čitateľský krúžok

Vždy som veľmi túžila nájsť skupinu ľudí, ktorá miluje knihy rovnako ako ja a chce sa podeliť o svoje názory, pocity z kníh, odporučiť dobrú knihu...  No okrem mojej maminy a ešte pár priateliek, ktoré čítajú rovnako vášnivo rady ako ja, som príliš s touto témou neuspela. Teraz sa mi to konečne podarilo. Tento pondelok sme sa stretli v stupavskej Pohodke na prvom spoločnom čitataľskom krúžku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Veľmi som sa obávala účasti, pretože neviem, či v dnešnom uponáhľanom svete zostáva dostatok času nielen dobrú knihu prečítať, ale aj sa o nej porozprávať. No nakoniec účasť nielen splnila ale prekročila moje očakávania. Rovnako ako veľmi vášnivá, príjemná a podnetná diskusia na tému: "Moja najobľúbenejšia kniha". Ako sa povie, koľko ľudí, toľko chutí. A to bolo veľmi fajn, pretože som načerpala množstvo inšpirácie pre ďalšie čítanie. 

Ja osobne som si nevedela vybrať len jednu knihu, a tak som si zo sebou priniesla tri:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


1. Večne spievajú lesy - nádhernú severskú ságu, ktorú som čítala ešte ako stredoškoláčka a už vtedy ma uchvátila. Nedávno som sa ku nej vrátila a moje pocity po prečítaní boli rovnako emotívne. Krásna príroda, charaktery ľudí, ťažký život v spojení s divou prírodou, to všetko ma uchvacovalo.

2. Malý strom - dojímavý príbeh malého mestického chlapca, ktorý žije so svojimi starými rodičmi tradičným životom úzko spojeným s prírodou, v protiklade s rodiacou sa bielou konzumnou americkou spoločnosťou. Starí rodičia učia chlapca ako prežiť v prírode, ako si vziať len toľko koľko potrebuje, ako byť vďačný za každý dar, ktorý mu príroda poskytne. A túto ich výchovu spoločnosť príliš neschvaľuje...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3. Inéz, má drahá (zatiaľ len v českom preklade) - ďalší z veľkolepých románov juhoamerickej spisovateľky Isabelle Allende, ktorý približuje život Inez Suarezovej, ktorá sa zaslúžila o osídlenie Chile. Veľmi strhujúci a reálne vykreslený príbeh, plný historických faktov, ktoré dokáže táto spisovateľka podať tak, že sa nikdy nenudíte, naopak nemôžete sa od knihy odtrhnúť.

Teším sa už na ďalšie stretnutie nášho čitateľského krúžku 08.11.2010, kde sme sa zhodli na spoločnej téme: Moja najkrajšia detská kniha. Vyzerá, že vybrať si, bude veľmi ťažké....

Marta Fartelová

Marta Fartelová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  5x

autorka kníh, ktoré čitateľom prinášajú príbehy zo života neobyčajne obyčajných žien Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu