reklama

Bibliotéka 2010

Už niekoľko rokov som pravidelným návštevníkom knižného veľtrhu Bibliotéka, ktorý sa tradične koná v prvej polovici novembra v bratislavskej Inchebe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vždy som v tomto veľtrhu videla možnosť dozvedieť sa, aké novinky boli a budú v tom ktorom roku uvedené na trh, inšpirovať sa pre ďalšie čítanie, ale tiež to bola veľmi dobrá možnosť nakúpiť zaujímavé darčeky na Vianoce za často veľmi priaznivé ceny. Jediné negatívum, ktoré som každý rok opätovne vnimala bolo, že úroveň veľtrhu mala skôr klesajúci trend a aj návštevnosť rozpačitá. O to milšie bolo moje prekvapenie tento rok, keď som našla nielen väčší počet stánkov, ale tiež uličky plné návštevníkov. Aj program na veľtrhu bol určite zaujímavý pre každého milovníka kníh. Azda najväčším lákadlom bola osobná návšteva spoluautorky autobiografického príbehu Púštny kvet - Waris Dirieovej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O to väčšie bolo moje potešenie z veľtrhu, že som dostala jedinečnú šancu prezentovať aj svoju vlastnú tvorbu na prezentácii vydavateľstva Motýľ, kde bolo pozvaných 8 najpredávanejších autoriek vydavateľstva, ku ktorým som sa na moje veľké potešenie zaradila aj ja. Vydavateľstvo zabezpečilo na prezentáciu veľmi schopnú moderátorku (je mi ľúto, že si nepamätám jej meno, lebo určite by som ho rada uviedla a vrelo odporúčala), ktorej sa podarilo uvoľniť atmosféru natoľko, že som mala pocit, že sedíme spolu v obývačke a len tak debatujeme. Svojich "pätnásť minút slávy" som si príjemne užila a vychutnala, konečne som spoznala svoje kolegyne - autorky z vydavateľstva a mala som možnosť vymeniť si s nimi zážitky a postrehy z písania.

Marta Fartelová

Marta Fartelová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  5x

autorka kníh, ktoré čitateľom prinášajú príbehy zo života neobyčajne obyčajných žien Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu