reklama

Nicholas Sparks vždy sľubuje skvelý emocionálny zážitok

Už dávnejšie som mala odloženú nahrávku filmu Zápisník jednej lásky  (orig. The Notebook) na motívy románu Nicholasa Sparksa, ktorého skrátenú verziu som čítala pred dvomi - tromi rokmi. Čakala som na správny čas, kedy si film prehrajem, pretože som očakávala hlboký emocionálny zážitok. A musím povedať, že čakanie stálo za to. Minula som balíček papierových kapesníkov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

A to nebolo všetko, aj keď dobre si pri filme poplakať, je väčšinou základom celkovo kvalitného zážitku. A v tomto sa môžem spoľahnúť na všetky knihy Nicholasa Sparksa a tiež filmy, ktoré boli na motívy jeho kníh spracované. Možno nie všetky sú absolútnym skvostom filmárskeho neba, no myslím, že divákovi poskytnú minimálne hlboký emocionálny zážitok. Myslím, že za všetko hovorí divácky známy snímok "Správa vo fľaši". Dlho som netušila, že aj tento román vyšiel z pera môjho obľúbeného spisovateľa. Až keď som si našla tú námahu a prečítala som si jeho životopis, osvietilo ma poznanie, že aj tento príbeh je rukopisom skvelého autora Sparksa. Ťažko nájsť vo všetkých jeho dielach to naj, pretože všetky sú jedinečné, teda všetky ktoré som zatiaľ mala možnosť čítať, či vidieť. Skúsim vymenovať tie, s ktorými som mala osobnú "skúsenosť" - Správa vo fľaši, Zápisník jednej lásky, Svadba, Osudná zákruta, Šťastlivec, Posledná pieseň a ešte tie, ktoré ma čakajú (resp. ktoré čakám ja) - Noci v Rodante, Drahá John, Nezabudnuteľná cesta. Pri každej jeho knihe lapám dych a s údivom rozmýšľam nad tým, ako jeden muž (prepáčte páni) dokáže s citom písať také neuveriteľne krásne príbehy plné hlbokej lásky, emócií a zväčša (chvalabohu) dobrých koncov, na ktoré väčšina čitateľov (alebo asi skôr čitateliek) tak úpenlivo čaká a napriek tomu sa dokáže vyhnúť patetickosti a lacnosti, ktoré postihujú ľúbostné príbehy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže milé dámy (a možno aj páni), ak chcete zažiť niekoľko skvelých hodín, plných emócií, zoberte si knihu Nicholasa Sparksa, alebo si požičajte film na motívy niektorej z jeho kníh a verím, že neoľutujete

Marta Fartelová

Marta Fartelová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  5x

autorka kníh, ktoré čitateľom prinášajú príbehy zo života neobyčajne obyčajných žien Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu